VSAK BI GA IMEL!
- S kombinacijo zmogljivosti in voznih lastnosti je zadetek v polno
- V najzmogljivejši in najbolje opremljeni izvedbi stane več kot 37 tisočakov!
Prenova je fordu rangerju – temu klenemu terenskemu poltovornjaku oziroma pick-upu – prinesla predvsem oblikovne spremembe, tehnično in z zmogljivostmi ter voznimi lastnostmi pa ostaja med boljšimi izbirami v tem razredu. Vključno s klasično, robustno zasnovo s šasijo in listnatim vzmetenjem zadaj, kar povečuje tovorne zmogljivosti in obenem pomeni manj udobja med vožnjo s praznim vozilom. Osvežena notranjost kljub le po višini nastavljivem volanskem obroču nudi solidno ergonomijo, žal pa so stikala na sredinski konzoli slabše pregledna in nekatera (denimo vrtljiv gumb za izbiro pogona) tudi neosvetljena. Zmogljiv motor brez težav opravi tudi z obremenjenim vozilom, je pa res, da večja prostornina in moč zahtevata več – v povprečju okoli enajst litrov na sto kilometrov, kar je približno liter več od štirivaljnih tekmecev.
AVTO FOKUS
AVTOMOBILNOST